Konkurs Floriany 2019

Rozpoczęła się trzecia edycja Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepsze Inicjatywy dla Społeczności Lokalnych z udziałem OSP i Samorządów FLORIANY.

Organizatorem Konkursu jest Związek Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej. Przedmiotem Konkursu jest prezentacja projektów/inicjatyw zrealizowanych w latach 2017-2018.

Do Konkursu można zgłaszać projekty zrealizowane przez Ochotnicze Straże Pożarne samodzielnie lub wspólnie z innymi podmiotami takimi jak:

  • jednostki samorządu terytorialnego poziomu gmin (w tym z sołectwami), powiaty i województwa;
  • placówki i instytucje (szkoły, ośrodki kultury, biblioteki, inne);
  • organizacje pozarządowe.

Celem konkursu jest promowanie i nagradzanie najlepszych inicjatyw społecznych, których efekty wpłynęły na poprawę bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców, a także rozwój i integrację środowisk wokół wspólnych przedsięwzięć.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 marca 2019 roku.

Projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:

  • Infrastruktura
  • Bezpieczeństwo
  • Ochrona środowiska i ekologia
  • Estetyka przestrzeni publicznej
  • Edukacja
  • Sport, rekreacja i turystyka
  • Kultura i tradycja
  • Aktywizowanie seniorów
  • Współpraca pokoleń i integracja społeczna
  • Innowacje oraz integracja cyfrowa
  • Współpraca zagraniczna
  • Najbardziej zaangażowany społecznie pracodawca
  • Specjalna, o której zakresie oraz zasadach poinformuje Organizator

Regulamin konkursu tutaj